zondag 1 juli 2007

Vakantieeeeee Whoehoew!

Liefste dagboek,

Eindelijk schrijf ik weer! Door de examens heb ik je een tijdje weggelegd zodat ik niet teveel aan die jongen van het bankje moet denken. Maar het is eindelijk vakantieeee! Heerlijk!

Ook mijn rapport was heel erg goed! Vooral wiskunde was een groot succes! Ik had maar liefst 86%. Mama was heel erg tevreden. Al was ik wel bijna gebuisd voor Frans... Net 51%, met de hakken over de sloot dus. Maar ach, A-attest is A-attest. Talen liggen me niet echt. Wiskunde wel, en ook economie, daarop had ik 75% en was meteen de eerste van de klas.

Ondanks het goede rapport en de 50 euro extra zakgeld die ik heb gekregen daarvoor, voel ik me toch een klein beetje triest. Die lieve jongen van het bankje waar ik elke dag voorbij fiets zit er nooit meer. Hij zal toch niet dood zijn? Ik mag er niet aan denken. Zo'n lieve sexy jongen met zo'n mooi halskettinkje, piekjes en een mooi hemd en jeansbroek.

Ik weet ondertussen wel al wat ik in de derde graag ga doen op school, Economie - Wiskunde. Ik doe het zo graag, dus waarom zou ik iets anders kiezen? Karel moet van mama verder doen in het ASO, ookal heeft hij gevraagd of hij tuinbouw mag gaan doen. Hij mocht niet en dat vind ik heel flauw van mama, maarja.

Simon gaat vanaf volgend schooljaar naar het eerste middelbaar, ik hoop dat hij het leuk zal vinden. Ik weet nog mijn eerste dag op de middelbare school... lol, ik wist niet waar ik mijn fiets moest stallen, maar daarover had ik al verteld, niet?

Ik ben ook geslaagd op de academie voor dictie en voordracht! Voor dictie had ik zelfs 83%! Wesley doet het wel beter dan mij, hij heeft 86%. Ja, Wesley zit bij me in de klas, maar die doet er ook veel meer voor. Hij doet ook toneel op school, maar ik ben ermee gestopt. Het is een beetje teveel anders.

Morgen ga ik samen met Wesley ook gaan zwemmen in het zwembad. Het worden warme dagen hé. We hebben afgesproken om half twee, hij komt me halen met zijn fiets. Ik kijk er al naar uit, misschien gaat Sanne ook mee maar ik moet haar nog bellen morgen. Anyway, we zien wel, ik zal er zeker over vertellen, dat is beloofd ;-).

Lieve dagboek, hier rond ik af. Het is fijn weer te schrijven!! Tot morgen ;-)

Hou je goed dagboekje,
Sean
xxx

Geen opmerkingen: