maandag 2 juli 2007

Skinheads

Liefste dagboek,

Deze namiddag ben ik dan, zoals gisteren gezegd, gaan zwemmen met Wesley in het zwembad. Ook Sanne is toch meegegaan. Toen ik haar belde had ze net slaande ruzie met haar mama, lol. Daardoor is ze uiteindelijk toch meegegaan, gewoon om thuis even weg te gaan. Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd niet zo goed gaat met Sanne thuis, maar anyway.

We hebben geluk gehad. Toen we aankwamen met ons drieën en net binnen waren begon het te gieten! Nu maakte dat eigenlijk toch niet veel uit want een kwartier later waren we toch kletsnat toen we in het water sprongen. Er was niet zo veel volk, dus het was heel fijn. Ik ben zelfs samen met Wesley in het stoombad geweest! We zaten daar alleen met ons tweetjes...

Mijn fantasie sloeg een beetje op hol toen. Waarschijnlijk door de warmte, hihi. Ja, Wesley is best een lieve jongen en dacht na over hoe het zou zijn om naast hem te zitten en dan met mijn hand over zijn buikje te gaan en hem zachtjes in zijn nek te kussen, en dan na een tijdje mijn hand naar beneden laten zakken, in zijn donkerblauwe zwemshortje. Helaas, het was maar een gedachtespinsel van me :).

Liefste dagboek, ik heb me rotgeamuseerd met mijn twee goede vrienden, maar toch ben ik even bang geweest! Toen we zo rond half vijf weer buitengingen stonden er een paar skinheads op de parking. We moesten daar gelukkig niet zijn omdat de fietsen naast de ingang stonden, maar toch schrikten ze me af.

Soms zie ik op YouTube van die filmpjes hoe skinheads vreemdelingen in Moskou genadeloos in mekaar slaan of zelfs gruwelijk vermoorden. Ze zijn racistisch en enorm anti-homo. Ik weet zeker dat als ze wisten dat ik homo was ze zeker achter me aan hadden gezeten. Gelukkig was dat niet het geval. Ze droegen alledrie zo'n zwarte pull met daarop in het rood "Hellraiser".

Nu ja, moest ik ooit problemen hebben dan zou Sanne of Wesley zeker meteen 101 bellen. Maar soit, we zijn veilig en wel thuisgekomen. Wesley zit beneden nog op de PlayStation 3 te spelen maar Sanne is al naar huis. Wesley eet straks ook mee want zijn ouders werken heel erg laat. Ik vind het fijn als Wesley er is want meestal willen Karel en Simon niet met me spelen, en Celine speelt alleen maar met barbiepoppen dus daar heb ik niets aan.

Dagboek, ik maak me zorgen om Sanne, sinds de vakantie begonnen is, is ze opeens veel stiller. Ik weet dat haar ouders sinds enkele weken gescheiden zijn en ik merk dat Sanne eronder lijdt. Vooral de herinneringen van de slaande ruzies tussen haar mama en papa maken het haar moeilijk. Morgen ga ik eens tot bij Sanne fietsen. Ik heb toch een excuus want ze is één van haar haarspelden vergeten. Dat breng ik morgen terug en ik ga van de gelegenheid eens gebruik maken om eens naar haar te luisteren.

Zo, liefste dagboek, ik ga dadelijk eten dus ik rond hier af. Joepie, rijst met zoetzure saus, de specialiteit van mama! Ook Wesley is er dol op. Morgen vertel ik zeker hoe het is geweest met Sanne.

Veel liefs,
Sean
xxx

Geen opmerkingen: