maandag 21 mei 2007

Examens, examens, examens

Liefste dagboek,

Vandaag is het de eerste keer dat ik eens een dagboek begin bij te houden. Ik heb het nog nooit eerder geprobeerd maar ik ga het nu toch maar eens een keertje proberen, omdat zoveel mensen het doen. Iedereen maakt dingen mee die je graag wil onthouden en bijhouden. En daarom doe ik dit nu maar eens.

Ik hoop dat mama mijn dagboek niet vindt, want ze mag zeker niet lezen wat ik hier allemaal in schrijf. Dit is mijn dagboekje. Mama zou toch alleen maar afkomen met zogenaamde "tips" om mijn sociale relaties beter te verzorgen, of ze zou gewoon geshockeerd zijn over wat ik allemaal zeg of doe.

Daarom bewaar ik je, liefste dagboek, op een veilige plek, waarvan ik zeker weet dat niemand er ooit zal gaan zoeken! Ja, ik weet het, ik ben soms een beetje bang dat mensen me té goed gaan kennen. Zeker nadat er verleden week iets geks in gebeurd, maar dat durf ik nu hier niet meteen te gaan neerschrijven. Dat probeer ik morgen wel.

Vandaag is het maandag, dus ik ben weer naar school geweest. Het zit er bijna op, nog even en de examens zijn er. Pffft zo rap. Maar daarna is het vakantie, joepie! Er zijn plannen voor Mallorca. Ik hoop dat die doorgaan... Papa heeft nog steeds niets geboekt en ook mama heeft het er niet meer over. Maar we zien nog wel.

Ik ga morgen wat meer vertellen over mijn vrienden, dat beloof ik. Ik ga het hier voorlopig nog bij laten, bij deze eerste bladzijde in mijn dagboek, maar ik beloof je dat ik zeker wat meer ga schrijven de komende dagen. Want ooooh ja, het zijn heerlijke momenten!!! Morgen schrijf ik beslist wat meer! Dat is beloofd ;-).

Je goede vriend en vertrouwen,
Sean
xxx

Geen opmerkingen: